Employer Branding - profesjonalne zdjęcia
W ostatnim czasie coraz częściej mówi się o budowaniu wizerunku, oraz marki w kontekście wzmacniania jej wizerunku wśród konsumentów. Tymczasem równie istotny jest sposób postrzegania jej na rynku pracy. Pierwszy aspekt to po prostu działania public relations, drugi określa się mianem employer brandingu.Czym jest Employer Branding – kilka słów wstępu
Employer Branding obejmuje szeroki zakres działań, dzięki którym dana firma może być postrzegana jako dobry pracodawca, u którego pracuje się z wyboru i na dobrych warunkach. Działania te prowadzone są dwutorowo – z jednej strony podejmowane są wewnątrz firmy (chcąc zadbać o to, by pracownicy nie rezygnowali z pracy), jak i poza firmą, by potencjalni kandydaci chętnie aplikowali na konkretne stanowiska. Employer branding jest szczególnie istotny w przypadku tych branż, w których cenne są wysokie kwalifikacje zawodowe. Można tu wspomnieć chociażby o firmach zatrudniających programistów, czy inżynierów o wąskich specjalizacjach. W przypadku takich stanowisk lepsza opinia pracodawcy może okazać się jedną z kluczowych przewag konkurencyjnych, mogących w istotny sposób przekładać się na dalszy rozwój firmy. Employer Branding nie tylko pomaga przekonać specjalistów do rozważenia oferty pracy i przytrzymać ich w obrębie samej organizacji. W niektórych przypadkach może sprawić, że kandydaci sami będą próbowali się do nich dostać.Employer Branding - Zdjęcia pracowników na stronie internetowej
Sesja wizerunkowa employer branding to dynamicznie rozwijająca się gałąź marketingu, której nieodzownym elementem jest fotografia. W ten sposób potencjalni pracodawcy mogą zaprezentować przyjazne środowisko pracy, profesjonalny i kompetentny zespół, miłą i przyjazną atmosferę. Potencjalni kandydaci, odwiedzając strony internetowe pracodawców, od razu widzą, czy wykorzystane na ich użytek zdjęcia osób to pozycje ze Stocka czy autorskie fotografie pracowników.Employer Branding - Sesja zdjęciowa w firmie
Fotografia korporacyjna idealnie nadaje się do realizacji celów założonych w kampaniach z dziedziny “employer branding”. Zdjęcia biznesowe, fotografia korporacyjna – wykonywane są wyłącznie w siedzibie klienta. Fotografia biznesowa polega na wykonaniu profesjonalnych zdjęć w ramach sesji wizerunkowej. Zdjęcia biznesowe mają za zadanie wykreować określony wizerunek, podkreślić profesjonalizm fotografowanej osoby i wzbudzić zaufanie potencjalnych klientów czy kontrahentów. Podobnie, jak w formularzu CV nie są mile widziane amatorskie zdjęcia, tak i budowania własnej marki w sieci nie powinno się opierać na kiepskiej jakości fotografiach, robionych smartfonem.Umów się na profesjonalną sesję zdjęciową i pozwól, by Twoja firma prezentowała się profesjonalnie i możliwie jak najlepiej na tle konkurencji.
Czy za pomocą fotografii możemy budować wizerunek swojej firmy oraz pracowników? Czym w ogóle jest employer branding? Dlaczego zdjęcia pracowników są tak ważne? Podpowiadamy w poniższym artykule.